Sankthans-hygge ved Setningssjøen
Søndag arrangerte bygdeutvalget Sankthans-grilling ved Setningssjøen. Sola strålte og været var fint, selv om en småhissig vind gjorde at påkledning måtte til. Kanskje var det vinden som gjorde at mange holdt seg hjemme, men de som tok turen koste seg i hvert fall. Mens de voksne drakk kaffe og